Zomerprogramma DigiTaalhuis

Gepubliceerd op: 8 juli 2024 09:20

Wil je deze zomer iets nieuws leren? Het DigiTaalhuis van de Bibliotheek Schiedam biedt de hele zomer activiteiten aan om je taal en digitale vaardigheden te verbeteren. Niet alleen in de bibliotheek, maar ook in de wijk. Alle activiteiten zijn gratis, inschrijven is niet nodig! Blijf jezelf ontwikkelen onder begeleiding van betrokken professionals en vrijwilligers!

Deze lichten we er vast uit:

• Leesgroep Korenbeurs: Leer Nederlands door samen verhalen, kranten en tijdschriften te lezen en te puzzelen (dinsdag, 10.00-11.30 uur, Lange Haven 145).
  • Oefenen.nl: In Dam 1 kunnen deelnemers iedere woensdag (10.00-12.00 uur) onder begeleiding van een docent oefenen met taal en andere onderwerpen achter de computer.
  • Taalwandeling door Stichting Walking & Talking: Wandel op donderdag samen met anderen door Schiedam en oefen ondertussen je spreekvaardigheid. De wandeling start om 19.15 uur bij de Korenbeurs, Lange Haven 145.

Let op: de avondopenstelling op de dinsdag vervalt op 23 juli, 30 juli, 6 augustus en 13 augustus!

Naar Agenda DigiTaalhuis